Thursday, May 19, 2011

Hilangnya tidur entah kemana

Kejadah ape gua mengalami kesukaran untuk mendapat nikmat tidur di malam hari..Gua cuba cari faktor-faktor yang menyebabkan gua sukar tido malam..

Adakah gua ni ade pertalian darah dengan Batman atau keluang man? Gua rase xde, sebab mak bapak gua bukan berdarah America mahupun Johor.. Jadi faktor pertalian darah da boleh tolak tepi.. Mungkin kecik kecik dulu gua kenan dengan si pungguk kot, tapi gua x pernah pulak bersahabat dengan binatang..Jadi x mungkin gua rindukan bulan.. Faktor pergaduhan suami isteri la rasenye..eh, seingat gua, gua belom kawin lagi.. Jadi gua bebas dari faktor penyebab insomnia.. But it still happen..waddehee..?

Aah.!!Sudahlah, gua pun x mahu terus menerus beremosi dengan komputer.. Lebih baik kalau gua terus meredah sisa malam mencari nikmat tidur yang selama ini telah hilang dari malam gua..

chow...

No comments:

Post a Comment